ÅHH

Mina vänner som jag har är såna vänner ALLA borde ha.. Men de är nog sällsynt.. Jag är glad att jag har dom, annars så hade de dels varit jävligt tråkigt men framförallt, finns nog inga som ställer upp för mig så som dom.. TACK säger jag bara!!!


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag är glad att vi blivit vänner, skönt att äntligen pratat om du vet vad :) kom nu ihåg att jag ställer alltid upp för dig o dina barn, vad de än är. kramar

2009-07-11 @ 18:01:34
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tar oxå åt mig äran för att vara en av dina vänner..:) klart vi ställer upp... Thats what friens are for..:) !! Och jag menar..du ställer ju upp för oss...!! Det här kommer bli skitbra, ALLTING kommer bli skitbra.. den som lever får se ;)KRAM

2009-07-11 @ 19:55:40
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förtroendet vänner emellan växer när vi hjälper

varandra vidare i livet!Önskar allt gott för dig,Jonathan o lilla bebisen.KRAM!

2009-07-11 @ 23:09:43
Postat av: Elin Hejdenberg

Vet du... jag tycker du är så jäkla stark! Jag känner ju inte dig, bara hejjat på dig i affären å sånt. Men det med det där..antar att du vet vad jag syftar på...som de flesta verkar prata om.. Hoppas att det löser sig på bästa sätt. Det är bara en snorunge som tror sig veta hur livet är..som tror sig vara bäst, snyggast å inget kan stoppa henne. Men det kommer en dag, då allt vänds uppåner även för henne. Men då är hon så ensam att ingen vill veta av henne. Henne har jag aldrig gillat...å jag har aldrig ens pratat med henne. Man märker ganska snabbt på en person hur de tror de är.. Å hon tror för bra om sig själv. Hoppas att du får en fortsatt trevlig sommar! Å du verkar ha såna underbara vänner, å det är det inte alla som har! Va stark, stolt å framförallt va dig själv! =)

Kramar i massor

2009-07-19 @ 11:43:09
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara en snorunge som tror sig veta hur livet är..som tror sig vara bäst, snyggast å inget kan stoppa henne. Men det kommer en dag, då allt vänds uppåner även för henne. Men då är hon så ensam att ingen vill veta av henne. Henne har jag aldrig gillat...å jag har aldrig ens pratat med henne. Man märker ganska snabbt på en person hur de tror de är.. Å hon tror för bra om sig själv.



Men herregud vilken jäkla bra beskrivning av ElinHejdenberg (här ovanför)..haha, kunde inte sagt det bättre själv ...eller vad säger du Anna ??

2009-07-19 @ 19:15:58
Postat av: Pauline

Haha.. Ni är bra roliga ni. Vill ni nåt så får ni adressen här. You are so welcome!



http://paaulinee.blogspot.com

2009-07-19 @ 20:07:36
Postat av: Therese

hmm, är det NÅGON som nämt NÅGONS namn?? eller är det rent av JAG som är den som inte fattar??

En sak är säker iallafall.. Pauline tog åt sig.. undrar varför ??!! ;)

2009-07-19 @ 21:25:55
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahahaha, Pauline du e ju bara för jäkla blåst. Du tror fanme att allt handlar om dig, världen snurrar inte endast för dig. Dummadumma lilla flicka. Men kan ju hålla med om att beskrivingen passade in otroligt bra på just dig. Vem vet, de kanske var riktat till dig trots allt?

2009-07-19 @ 21:31:24
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Emily

hahaha.. du är så jävla bra Elin.

2009-07-19 @ 22:04:15
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Micke

Tror Anna att allt Pauline skriver är riktat till henne eller.världen kretsar inte bara runt henne heller, men hon tar ju åt sig hela tiden skriver ni men hon kan inte skriva det själv?

2009-07-19 @ 22:13:51
Postat av: Anonym

Jag tar reda på fakta innan jag yttrar mig..

2009-07-19 @ 22:15:51
Postat av: Elin

men kan ni ge er??? De e ingen som nämt paulines namn i något inlägg innan!! och Jag vet då INGEN som skrivit något för att inte Anna vågar. Du borde känna henne så pass väl så du vet att hon aldrig skulle be någon göra något sådant. Hon kommer aldrig sjunka så lågt. Vill HON något så skriver eller säger HON det. Vill någon annan något så skriver DOM det. Vi är nämligen alla varsin individ och vi tänker och tycker på egen hand!! De e väl inte vårt fel att ni tar åt er????

2009-07-19 @ 22:25:26
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Therese

Men hallå.. va är det för fel på folk..?? antingen kan dom inte läsa eller så fattar dom inte bättre... Anna har inte ens lagt sig i den här diskussionen... VI andra har kommenterat Elins kommentar.. !!!! INGEN har nämnt Paulines namn, så varför ta åt sig...??? (även om det onekligen stämde till punkt o pricka) Anna är inte ens hemma, och har förmodligen inte läst den här diskussionen än.. haha, vilken överraskniong hon kommer få.. !! Och ett gott skratt! Som ni vet är Anna en person som står för sina åsikter, vill hon nåt så skriver HON det, och är det någon som ser att Anna skrivit..?? eh, nej.. Grip efter sista halmstrået väl, det lönar sig ändå inte.....det är ändå bara er vi skrattar åt !!

2009-07-19 @ 22:30:25
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Therese

micke skriver och frågar om Anna tar åt sig av det pauline skriver...vem har sagt att Anna tar åt sig ? hmm... detta börjar spåra ur lite va?? LÄS VAD SOM STÅR istället och ska ni fortsätta att kommentera så kan ni väl håller er till saken.

2009-07-19 @ 22:40:08
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj oj oj!! Här händer de grejer.. Som folket ovan skrivit, om de är någe jag har att tillägga så gör jag de själv.. Har jag någongång kommenterat någons blogg så har jag gjort de med mitt namn för jag står för de jag tycker, tänker och säger.. Någon som är sugen på bråk?? Då har ni kommit fel. Tack alla ni som stödjer mig i detta, nära och ev nya vänner...

2009-07-19 @ 23:57:34
URL: http://annaochjonathan.blogg.se/
Postat av: Elin Hejdenberg

Jag skrev bara vad JAG tycker.. å alla har rätt att tycka.. Å jag står för att jag inte gillar den personen. Men alla kan inte gilla alla..

Å jag tror visst att Anna kan föra sin egen talan. Jag ville bara visa Anna att även om jag inte känner henne, så vill jag visa att jag bryr mig. Syrran min känner er alla...å hon å jag är inte särskilt olika när det kommer till att gilla eller ogilla folk.. Men skitsamma...ber om ursäkt om jag gjort folk upprörda med mitt inlägg..det va ABSOLUT INTE meningen!

Kram kram

2009-07-20 @ 13:17:48
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

stopp ett tag nu.. Elin Hejdenberg, du har inte trampat någon på tårna.. NÅGON har valt att ta åt sig.. !Du har inte nämnt någons namn. Så fortsätt tycka och tänka som du vill, det finns inget att be om ursäkt för !! Hoppas att allt bra med dig och Maja... !! :) Kram

2009-07-20 @ 16:22:00
Postat av: Elin Hejdenberg

Tack =)

Jodå! Det är bara fint med oss =)

Kram

2009-07-20 @ 17:42:56
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Emily

Kan inte annat än hålla med ovanstående kommentar.Du Elin har absolut inte trampat någon på tårna o inte heller nämnt någons namn, att nu pauline tyckte din beskrivning passade in på henne o att hon tog åt sig är ju ganska kul, det är väl den synen hon har på sig själv då.. Ha det så bra, Kram

2009-07-20 @ 20:30:53
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Emily

bra där Emily:) Dramaqueen;)

2009-07-20 @ 21:25:29
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm men vänta varför tar den där Pauline åt sig för från första början? Verkar som om allt stämmer in på personen i fråga. Men framför allt varför skriver Micke om Anna? Hon hade ju inte skrivit ett énda ord i bloggen innan han skrev?!

Hm har han dåligt samvete eller vet han inte vilket ben han ska stå på nu när det snart är dax att bli far till TVÅ barn samma år! Bra jobbat ( ironiskt menat). Eller kan han inte styra upp sin kvinna? Som man bäddar får man ligga.

2009-07-21 @ 00:36:29
Postat av: Therese

ja precis, vad säger man.. som man bäddar får man ligga.. så sant som det va sagt !!

2009-07-21 @ 07:34:05
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad är de för fel på er? Tänk om ni vetat hur Anna behandlat Micke, då hade ni nog hållt käften..

Dessutom ska JAG OCH MICKE ha barn nästa år.. Och det är något som VI BÅDA VILL! Micke har inte dåligt samvete gentemot anna iaf, och de ska han inte ha heller, hon har valt detta själv.. Det är iaf skönt att ni umgås med henne så att hon lämnar oss ifred.. Tycker ni inte att de är liite konstigt att Micke valde mig framför anna? Jag förstår honom.. Nu tänker då inte jag lägga ner nån energi i det här, jag har viktigare saker att tänka på.. Har ni missat att jag skrev till Elin hejdenberg innan jag skrev här eller? Tack och Hej..

2009-07-21 @ 10:50:48
Postat av: Therese

vi vet precis hur Anna behandlat Micke.. vi vet oxå precis hur Micke behandlat Anna, för att inte tala om hur DU behandlat Micke! Jag satt med o hörde när Micke talade om hur han ville va delaktig i den här graviditeten med sitt förstfödda barn, hur han hoppades på att det skulle bli en son, som han kunde bygga lego med. Han kom till och med me namnförslag..! Och talade om att han visste att om han inte va delaktig nu så skulle han ångra det djupt sen. I mina ögon är DU den enda som står i vägen för det nu... Men det är MIN uppfattning. Herregud, vi gillar inte dig.. hur svårt kan det va att acceptera det.. ta det, och gå vidare väl..?! Något som jag märkt tydligt i dessa diskussioner är hur du har himla svårt att hålla dig till saken.. och även om jag i min vildaste fantasi inte kan fatta varför Micke "valde" dig (som du verkar tro).. så hör det faktiskt inte ens till saken. Saken är den att att VI kommenterade Elin Hejdenberg, och du råkade ta åt dig.. det är vad detta handlar om, inga 8000 kronor, eller vem som valt vem...! SANNINGEN är den att Anna och Micke planerade den här graviditeten TILLSAMMANS, med några andras vetskap, bland annat min! Din graviditet är väl endast ditt eget verk, och nu får Micke ta konsekvenserna av det... ! 2 barn inom loppet av 6 månader.. vilken dröm...

2009-07-21 @ 12:37:10
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dumma dumma lilla PÅL..... Fattar du inte att Anna inte ville ha Micke så du är bara ett substitut, känns bra va??? Känner du dig så underlägsen att du va tvungen att bli med barn själv, för du kunde ju aldrig komma upp till det som en graviditet innebär, en sak lyckas du inte med iaf att få föda hans förstfödda om det nu är någon prestige i det.... stackars stackars barn, som sagt det är ett barn inte en leksak.... Micke är en stor toffel ihela det här som inte kan styra upp sin kärring, o berätta att den här graviditeten var mkt planerad, jo han borde verkligen ha dåligt samvete o sova dåligt på nätterna för hur han har betett sig o agerat... Så nu ber jag er att sluta att blogga om Anna o lägga er i hennes liv, lämna henne ifred, Micke borde väl iaf bry sig så pass mkt o förstå att det är hans barn som drabbas av det här.....

2009-07-21 @ 12:59:56
Postat av: Jasmine♥

Hej :)

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2009-07-21 @ 13:05:39
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag kan ju säga till therese att de där ä inget micke har sagt till mig iaf. Han säger bara att han inte vill ha barn med henne....... Och att "Anna inte ville ha micke" Det var precis de jag ville ha fram, HUR kan man va så jävla blåst och skaffa barn hur som helst.. Som sagt barn ÄR ingen leksak. Det är de finaste man kan få med någon man älskar.. Jag älskar Micke och han älskar mig! Sen att ni är avundsjuka är inte mitt problem!!!!!! PUSS&KÄRLEK

2009-07-21 @ 13:22:29
Postat av: Moa

1. Varför hoppar ni på folk ni inte känner för? Det är så uppenbart om vem det hela handlade om i början.

Visst, vänner ska beskydda sina vänner, men för det behöver man inte kasta skit på andra.



2. Jag har känt Pål i snart 8 år och jag kan faktiskt erkänna att vi inte alltid kommit överens, men hon har, tillskillnad från er andra, förändrats otroligt mycket den senaste tiden och det till det bättre. Om ni slutar hoppa på varandra, så blir allt så mycket lättare i livet.



På något vis verkar ni alla vara avundsjuka på deras förhållande och säga att "anna vill inte ha micke", varför bär hon då "hans" barn för? Barn är INGEN leksak och man ska inte gå o sätta på första bästa för att få ett BARN, det är en LEVANDE VARELSE! Okej?



3. Pauline & Micke är nog det finaste och mest passande paret jag någonsin har sett, dem passar ihop så sjukt bra. Synd att ni inte har den självbevarelsen och kan unna andra lycka. Även fast ni ska skydda era nära vänner.



kos & klem!

2009-07-21 @ 13:27:29
URL: http://www.glife.se/moaegerstad
Postat av: Therese

ojoj... Nej Anna ville inte ha Micke, för att han hade vart vid dig, hur svårt kan det va å förstå ? Jag vet inte vad Micke sagt till dig och inte.. men den kvällen när du och dina väner stod och skrek att Micxe skulle komma ut ifrån Annas, så satt jag där inna och hörde honom säga dem grejerna ( hur han ville va delaktig osv) . Jag har försökt att vara lojal i detta, in i det längsta, men nu har det gått för långt !! Du kommer snart att förstå vad lugn och ro betyder, när man är gravid.. att man behöver det, kanske inte för egen del, utan för barnet man bär. Anna och Micke skaffade inte barn "hur som helst"... dom planerade detta i detalj, tillsammans. Elin klev en gång in till Anna när micke satt där... och säger "jaha, så då ska du bli pappa då".. Han smålog och sa, jaa, det ska jag.. ! Sen har kärleken inga gränser,men att han blev kär idig, när han samtidigt planerade barn med Anna, kan ju tyckas konstigt.. och jag tror inte jag vet någon som tvivlar på er kärlek. Detta handlar heller inte om er kärlek till varandra.. så kom inte o tro att nån är avundsjuk.. ! Vad finns att vara avundsjuk på? Jag har fyra barn, så tro mig.. jag vet vad det innebär.. och två barn på 6 månader, kommer inte bli nån lek, men ni har nu satt er i denna situation och jag hoppas ni kommer reda ut den utan att barnen kommer ikläm....

2009-07-21 @ 13:38:10
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Emily

DETTA handlar fortfarande inte om Paulines och Mickes kärlek till varandra, precis som Therese skrev är det ingen som sagt att dom tvivlar på den och det är absolut ingen som är avundsjuk. Men det jag ibland undrat är om Pauline verkligen vet vad ÄKTA kärlek är, visste hon det så hade hon stöttat Micke i den situation som han är i, alltså låtit honom få ta del av sitt barn (Annas) genom att få se sitt barn första gången på Ultraljud. Det är första gången man får se den lilla varelsen i magen och för en pappa som inte får uppleva sparkar i magen som mamman gör så måste det vara helt underbart att faktiskt få se sitt barn men enligt vad jag fått höra så förbjöd Pauline Micke att vara med. Det kallar jag inte att stötta den man älskar. Pauline hindrar dessutom honom att vara med vid förlossningen. Att se sitt barn födas är den underbaraste känsla som finns. Det Pauline gör i stället för att stötta är att bli gravid själv och försvåra allt för Micke. Hur lätt kommer de bli för honom att få kontakt med sitt förstfödda barn när han har en till att tänka på, 2 små barn är verkligen ingen dans på rosor. Barn är som sagt ingen leksak o kräver väldigt mycket. Jag undrar hur han ska lyckas uppfylla alla krav som barn har men hoppas för allas skull att han klarar det.

2009-07-21 @ 14:10:31
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag älskar verkligen Pauline , och att vi ska barn är absolut ingen slump, det är nåt vi vill och det kommer bli underbart, Pauline har verkligen fått mig och blivit en bättre människa hon ger mig kärlek och trygghet det var det jag behövde.

Sen tycker jag den här diskussionen har spårat ur så jag kan lika gärna göra det jag också.

Jag och anna har aldrig haft någon seriös relation snarare en stormig, och att jag ville va med och pröva om hon kunde bli gravid och om blev det nåt skulle vi se hur vi gjorde det erkänner jag visst!

Men när hon berättade för mig att hon var gravid , hade jag bestämmt mig att jag ville va med Pauline eller mitt hjärta hade bestämmt det.

Och det är ett val jag absolut inte ångrar idag!

Anna och jag bestämmde att hon skulle göra abort , för det var bäst så, och av nån anledning blev det inte så, För mig hade det underlättat då hade man sluppit den här skiten som jag visste att det skulle bli!

Det var bara det, tyck va ni vill om mig ,iblandgör man dåliga val i livet jag står för det jag gör

Tack och hej

2009-07-21 @ 16:09:23
Postat av: Anonym

ja herregud vilken cirkus.... vilket tjafs å bråk... men en sak är säker...Anna å bebis är dom som kommer gå som segrare ur det här, med hedern å samvetet i behåll... jag tänker oxå såhär... bättre ingen pappa än en idiot som bara sabbar allt som pappa!!! du, anna klarar detta galant själv och behöver ingen som micke. du är värd nåt så fan mycket bättre!!!!!

mvh kanske en ny vän!!!!

2009-07-21 @ 20:03:42
Postat av: Anonym

Micke, vad är det för sett att säga att Anna skulle göra abort. Har du nån jävla aning om vad det innebär att göra abort? Och vad en kvinna går igenom när man gör en abort!!! Det verkar fan inte som det! Det är inte bara att göra abort utan det sätter igång en massa känslor. Och hade du haft någonting att tänka med borde du förstå att det inte är så lätt. Utan du borde stötta Anna istället för att skaffa barn med en annan flicka.

Nu gjorde Anna inta abort och då ännu större anledning till att ta hand om henne, och barnet. Även om inte din kärlek finns hos Anna så borde du tänka på ditt barn. Dessutom om ni hade en så stormig relation kanske man inte borde skaffa barn då. Vad jag vet så var det planerat väldigt länge. Detta är ditt förstfödda barn och det kan varken du eller Pål göra någonting åt, hur mycket ni än älskar varandra. Utan det är dax att väx upp och ta ditt ansvar som pappa, istället för att kasta massa skit på Anna, och hennes vänner. Om inte annat är det kanske läge att styra upp din flickvän lite. Det börjar gå för långt nu.

Har man planerat att skaffa barn på det sätt som du och Anna gjorde då får man fan ta sitt ansvar sen också. Var en man för helvete.

2009-07-21 @ 20:28:30
Postat av: Emily

Micke, Den här skiten som det blivit har ju absolut inte blivit bättre av att du ska ha barn med pauline oxå. Jag har svårt att tro att du o pauline verkligen planerade en graviditet tillsammans. Självklart är det inget fel i att ni ska ha barn om ni älskar varandra men tidpunkten kunde inte varit sämre och hade det inte varit bättre att reda upp allt med anna och hennes bebis innan. Ja ibland gör man dåliga val i livet, de är sant men att säga så om ditt barn, det är faktiskt en riktig människa. Jag trodde du hade mer hjärna än så, fick för mig att du var vettig när du fick tänka själv o pauline inte styr vad du ska göra, säga o tänka. Håller med ovanstående, bättre ingen pappa än en idiot som bara sabbar allt som pappa. Att vara biologisk pappa räcker inte alltid, man ska finnas där från start o inte bara finnas när man har lust. Tror Anna kommer hitta en vettig kille som kan vara en superbra pappa till hennes barn. Anna är en toppen tjej och hon är värd den bästa!

2009-07-21 @ 20:38:14
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: solstrålen!

gud vilken cirkus!! när man har semester å solen skiner sitter man väl inte inne och skriver strunt på en dum blogg, eller vänta!!! ingen av er har väl semester för ni har väl aldrig haft ett riktigt jobb, fulltupp att skaffa barn! UT I SOLEN MED ER!



Ps. detta är vad man kallar pajkastning, träffas i verkliga livet över en kopp kaffe i solen istället för att gömma sej bakom en dator!? står inte på någon sida i det här, tycker allt är mest patetiskt!



lev å ha det gott!!

2009-07-21 @ 20:38:23
Postat av: Anonym

Vad som är patetiskt är att man skaffar barn till höger och vänster sedan inte tar ansvar för dem när de kommit till världen.



Skaffa barn kan vilken idiot som helst göra (uppenbarligen) men det gäller att ta hand om de små liven också. Det är då man har en mamma och en pappa, men i detta fallet tydligen bara en mamma, eftersom pappan inte är vuxen nog att ta hand om sitt barn!!! Och det mina damer och herrar är PATETISKT!

2009-07-21 @ 21:43:34
Postat av: Anonym

Kära solstråle ! Visst är det HÄRLIGT med solen... :) Och ja, semester med för den delen... ! Men tekniken har gått framåt lilla du.. numera kan man sitta i solen och blogga SAMTIDIGT, och vill man dricka kaffe så fu kar det oxå kalas ! Det du! Du kanske borde prova på det.. eftersom du ändå är här och läser och engagerar dig i att kommentera ;) Länge leve MOBILT BREDBAND.. eller så kan man göra som Pauline, jobba och blogga samtidigt.. det verkar oxå fungera utmärkt !! Tack för mig !

2009-07-21 @ 23:23:36
Postat av: Anonym

Sluta!!

Ta vara på varje dag o varandra!Livet är alldeles för kort att tjafsa på detta vis.Ett barn som föds till denna värld måste få känna att det är välkommet,älskat.Föräldrars ansvar många år framöver.Barnen behöver sin mamma o pappa,för alltid,vad som än händer!Stå på dig,Anna,du fixar detta.Låt dig inte nedvärderas.Önskar dig styrka.

2009-07-22 @ 01:00:47
Postat av: Erica

Oj oj oj :D vilket stohej..

Hu, jag skulle inte vilja veta vad ni tyckte om mej, om ni kan säga så dumma saker mot en annan människa..

Då går jag igen, innan nån hinner göra massa påhopp :p

Ciao !

2009-07-22 @ 11:36:25
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att Micke har den rätten att kalla sig pappa i de här, nej jag röstar på DONATOR.......

2009-07-23 @ 11:12:33
Postat av: Anonym

Håller med personen ovan. stackars micke

2009-07-23 @ 14:39:02
Postat av: Anonym

Inte ett dugg synd om honom han har själv sett till så det har blivit så, med hjälp av pauline förstås....

2009-07-23 @ 15:35:45
Postat av: Anonym

Inte ett dugg synd om han, han har själv sett till att det blivit så, med hjälp av pauline förstås.......

2009-07-23 @ 15:39:33
Postat av: Elin

hahahahaha, synd om micke??!!! vafan e de för jävla bullshit???!! Micke e förfan den de e MINST synd om. Det e ju hans verk dethär, han var fullt medveten om att han gjode Anna gravid. Och förmodligen tyckte han att - men fan va bra, jag e helt jävla dum i huvudet och skaffar ännu ett barn fast med en annan tjej inom ett halvår.



När man är så jävla dum att andra får lida (oskyldiga barn) då e man fan inte mycket annat än bara extremt jävla D U M. Nej, nu e jag så irreterad så jag inte ens kan formulera mig, (och fy vad jag svär)

2009-07-23 @ 21:08:06
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Moa



det kan dock vara bra och sätta sig in i allas situation, tror inte att det är någon som medvetet gjort "fel". det är mest bara en olycklig situation.

hoppas det löser sig på bästa sätt för alla inblandade.

2009-07-23 @ 22:17:35
URL: http://aliasmissm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror nog att alla som tycker synd om Micke här har fått allt om bakfoten. Och vad gäller kommentaren att Micke är en Donator, så menas det att han är LIKA MYCKET VÄRD SOM PAPPA, SOM EN DONATOR, inte att han agerat donator.. om någon anser att han agerat donator, så är det helt o hållet hans eget val !! Ingen valde åt honom, när han gjorde Anna med barn, han gjorde det av egen vilja, som han själv skrev "han ville prova" om hon kunde bli gravid... Grattis Micke nu har du provat två gånger och lyckats göra TVÅ gravida, vilken lyckans lott du dragit... !! Och Pauline...nej.. de va inget.. Du hamnar utanför ramarna för vad ord räcker till !!!

2009-07-23 @ 22:52:35
Postat av: Therese

olycklig situation? Jo då, de må den väl vara, men man har val, och Micke har MEDVETET valt att göra 2 kvinnor gravida.. Tycka vad man vill om det... och det är precis det vi gör ! Tycker till !!

2009-07-23 @ 23:07:08
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Ida

Helt ärligt, sluta lägg energi på folk som inte betyder ett jävla piss (som pål & micke).. Jag är helt övertygad om att en så stark & underbar människa som Anna klara detta GALANT utan nån som helst hjälp från en så inkompitent idiot som MICKE (för just nu verkar han inte vara annat än just det) & jag kan svära på att alla dessa kommentarer, sitter dom & skrattar åt i deras sorliga ensamhet i hopp om att dom inte ska förlora fler människor, men i slutändan är det just det dom kommer att göra..



Jag blir rent ut sagt tårögd när jag ser hur en såkallad vuxen man inte kan ta ansvar över sitt egna barn, sina egna gener, sitt eget kött & blod, någonting HAN SJÄLV skapat !



Sluta tänk på dig själv & tänk ist på att det är DITT EGET BARN, ett barn som inte ännu själv kan föra sin talan..



Jag säger absolut ingenting om eran kärlek tillvarandra för visst är det underbart att man funnit mannen/kvinnan i sitt liv, MEN att låta ett barn komma i mellan, SITT EGET barn, det är för mig helt jävla ofattbart å jag har inte ens barn själv !!

2009-07-23 @ 23:29:54
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag menar att man kanske inte ska tycka till när det gäller andra människors liv. och att ni som går på så hårt mot människorna som är inblandade kanske borde på ett vuxet sätt låta dem reda ut sina problem själva?

2009-07-23 @ 23:33:19
Postat av: Anonym

Läste Pauilines blogg för en stund sen !

"behandla andra som du själv vill bli behandlad"... Det är inget som hon NÅGONSIN gjort, så varför börja nu.. helt jävla patetiskt skrattretande.. ! kan inte sluta le... :D

2009-07-23 @ 23:39:02
Postat av: Anonym

Pål har lagt ribban för detta för flera månader sedan då hon började attackera Anna. Hon får nu stå sitt eget kast, och får igen vad hon förtjänar. Hon är en stöddig, omogen liten flicka som leker en lek hon inte klarar av. Tyvärr är Micke inkompetent och en loser som inte kan styra upp sin kvinna bättre. Utan låter Anna och ett barn komma i kläm istället.

Och vad det gäller Mickes bortförklaring om abort eller ej...hmm det finns ju en del olaga hot, och orimliga krav med i den diskussionen eller hur MICKE! Men du kanske inte vill berätta här vad du hotat med eller?...Vi alla andra vet!

2009-07-24 @ 01:00:57
Postat av: Anonym

Kan ni inte bara ta och växa upp. Anna är inte så snäll och fin som ni tror! Micke har gjort sitt val! Kan ni inte bara släppa allt nu?

2009-07-24 @ 08:18:50
Postat av: Anonym

Du menat väl att Anna gjort sitt val. Anna dissade Micke inte tvärtom...det vet ju alla. Micke är och förblir en looooser!

2009-07-24 @ 09:46:22
Postat av: Regnmolnet

Hej jag är väl insatt i situation från båda håll då jag känner både micke och anna Okej vad är värst? ångra sig och be nån att göra abort visst är det förstås jobbigt och gå igenom det inget snack om det. Eller misshandla sitt andra offer på 2 år slå nån med knutennäve rakt i ansiktet utan och blivit provocerad.

En viss person borde suttit inlåst för länge sen

2009-07-24 @ 13:19:35
Postat av: Emily

Hur kan du jämföra en misshandel med ett oskyldigt barn? Barnet har inget o säga till om, kan inte försvara sig på ngt sätt.

2009-07-24 @ 14:21:53
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det har inte en kille när en tjej är gravid heller tyvärr

2009-07-24 @ 15:47:36
Postat av: Emily

Killen väljer att ha sex med tjejen, utan skydd..

Han planerar att tjejen ska bli gravid tillsammans med tjejen.

kan de bli klarare än så eller ska jag förklara skillnaden ännu mer?

2009-07-24 @ 17:17:40
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fattar inte att folk kan lägga så mycket energi på detta.Båda 2 vet vad dom gjort och that's it.Anna kommer klara detta galant helt övertygad om det.Vad bträffar de andra 2,så lägg ner.Ägna dem inte all denna uppmärksamhet.

2009-07-24 @ 19:37:27
Postat av: Anonym

herregud, jag skall då allt skaffa mej 10 barn med 10 olika killar och älska dem allihopen precis lika mycket! vem fan bryr sig om någon jävla förstfödd? det patetiskaste jag någonsin hört.



Heja micke och pauline!

2009-08-11 @ 06:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0